Thoughs Of An Angel

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Nails

Av Nessa - 6 februari 2011 22:16

Har blivit lite dåligt med bloggade dom senaste dagarna men har haft en del annat och göra så har inte riktigt haft tid eller ork. Men nu är det skärpning som gäller. =)

 

Fixade mina naglar igår, ett jädrans pillande med det men blev nöjd. Dock vill jag mina naglar ska växa ut lite till. Gillar ha långa naglar men vill inte ha fejk. =)


  


Nu blir det film och sova snart. Har möte imorgon plus att jag vill iväg och klippa mig då jag fick inte det gjort. Hatar när man inte har tid för saker. >.<

 

//Nessa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nessa - 2 mars 2011 12:49

Shit vad dålig jag varit på blogga det senaste. Men haft tokigt mycket och göra. Skola, möte, ärende, fixa med praktik, springa runt på stan med vänner, kolla lägenheter i Skövde, umgås med killen och så vidare. Typ ingen tid för datorn.   Fick d...

Av Nessa - 30 januari 2011 18:57

Usch kan inte för något i världen bestämma mig om jag ska köra samma frissa som jag brukar ha eller om jag ska satsa på en annan denna gången. Har verkligen svårt bestämma mig denna gången. Ena stunden vill jag ha långt hår, nästa vill jag ha kort. S...

Av Nessa - 29 januari 2011 23:21


Bild på naglarna som utlovat igår. =)   Jag använde: 1. Som bas: H&M - Miss Stone Heart 2. Till graffitin: Isadora Graffiti Nails - 801 Black Tag 3. Klarlackning: Depend - Topp/Överlack Färgförstärkande      //Nessa. ...

Av Nessa - 28 januari 2011 20:44

Testade det nya nagellackat Isadora Graffiti Nails igår, blev rätt nöjd. Blev inte helt perfekt men antagligen för jag satte ett lite förtjock lager, sen att jag gillar inte när mina naglar är korta. Men annars gillar jag det, lite annorlunda. Kommer...

Av Nessa - 27 januari 2011 19:33

Alla där ute som gillade Anders blogginlägg igår och som vill följa hans kamp för hans barn kolla in hans blogg. Http://ensampappa.wordpress.com   Själv så har jag varit på stan idag. Gått lite ärenden, varit på biblioteket, shoppat och så vidare...

Presentation

Gästbok

Translate

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards