Thoughs Of An Angel

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

shopping, klantighet och tankar

Av Nessa - 27 januari 2011 19:33

Alla där ute som gillade Anders blogginlägg igår och som vill följa hans kamp för hans barn kolla in hans blogg. Http://ensampappa.wordpress.com

 

Själv så har jag varit på stan idag. Gått lite ärenden, varit på biblioteket, shoppat och så vidare.

Blev lite besviken på shoppingen men det är som vanligt i Lidköping. Man hittar sällan saker man vill ha eller gillar. Var ute efter ett par nya jeans men hittade inga jag gillade, eller ja jag hittade ett par Levi's på MQ jag gillade men fanns inte i min storlek. Får se om jag pallar mig in till JC imorgon istället, dom kanske har. Anyway slutade med massa smink bara och även nagellack Isadora Graffiti Nails. Så vi får se sen hur det ser ut. Är lite misstänksam om det verkligen är så snyggt som det ser ut på bilderna.

 

Sen var jag en riktig blondin idag. Ni förstår jag hade lite saker jag behövde skriva ut, och eftersom min skrivare är sen ett tag tillbaks sönder gick jag till stads biblioteket för skriva ut. Jag skrev ut, betalade och gick vidare. Sen efter kommit hem och ätit så skulle jag kolla igenom vad jag köpt och det slår mig f*n vart är mitt USB-minne, jo det är kvar på bibblan i datorn. Så med lagom panik ringer jag bibblan och frågar om det sitter kvar i datorn. Men hade tur, någon snäll människa hade tagit och lämnat in det redan till receptionen. Så behöver bara gå in imorgon och hämta det. Är så oerhört tacksam till personen som lämnade in det. För har en del dokument och bilder på USB-minnet jag har inte kvar på datorn.

 

Är skönt veta att det finns några vettiga och snälla människor kvar på denna jordklot. Kunde lika gärna varit någon idiot som hittat och tagit det istället då  det är ett 16gb Kingston USB-minne.

 

//Nessa.

 
 
Becka

Becka

27 januari 2011 19:54

Jag ber om ursäkt om du inte tycker om såna här kommentarer.
Var med och tävla om att bli dagens blogg och vinn en länkning ;D läs mer på bloggen ;p

http://beckaaas.bloggplatsen.se

Nessa

27 januari 2011 19:56

Jag kan godkänna din kommentar så folk kan se och sen vara med och tävla om dom vill. Jag själv brukar inte vara med och tävla i såna saker då det är inte tanken bakom min blogg. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nessa - 2 mars 2011 12:49

Shit vad dålig jag varit på blogga det senaste. Men haft tokigt mycket och göra. Skola, möte, ärende, fixa med praktik, springa runt på stan med vänner, kolla lägenheter i Skövde, umgås med killen och så vidare. Typ ingen tid för datorn.   Fick d...

Av Nessa - 6 februari 2011 22:16


Har blivit lite dåligt med bloggade dom senaste dagarna men har haft en del annat och göra så har inte riktigt haft tid eller ork. Men nu är det skärpning som gäller. =)   Fixade mina naglar igår, ett jädrans pillande med det men blev nöjd. Dock ...

Av Nessa - 30 januari 2011 18:57

Usch kan inte för något i världen bestämma mig om jag ska köra samma frissa som jag brukar ha eller om jag ska satsa på en annan denna gången. Har verkligen svårt bestämma mig denna gången. Ena stunden vill jag ha långt hår, nästa vill jag ha kort. S...

Av Nessa - 29 januari 2011 23:21


Bild på naglarna som utlovat igår. =)   Jag använde: 1. Som bas: H&M - Miss Stone Heart 2. Till graffitin: Isadora Graffiti Nails - 801 Black Tag 3. Klarlackning: Depend - Topp/Överlack Färgförstärkande      //Nessa. ...

Av Nessa - 28 januari 2011 20:44

Testade det nya nagellackat Isadora Graffiti Nails igår, blev rätt nöjd. Blev inte helt perfekt men antagligen för jag satte ett lite förtjock lager, sen att jag gillar inte när mina naglar är korta. Men annars gillar jag det, lite annorlunda. Kommer...

Presentation

Gästbok

Translate

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards